Selamat Datang ke alifsue2011.blogspot.com. Baca nukilan dari Alif (penulis blog), pilihan video menarik dari YouTube, dan tenangkan minda

Monday, December 6, 2010

Pendahuluan

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Setelah 'berkurun' lama aku dengar cerita dan kisah pasal blog..kali ni giliran aku pulak menulis dengan niat untuk berkongsi apa-apa sahaja yang aku rasa, fikir dan alami dalam hidup ini. Ini adalah 'karya' pertama aku dalam blog aku ni. Setelah lama tidak berfikir (untuk mengarang ayat dengan cantik), aku harap dari semasa ke semasa tahap tulisan aku akan semakin baik. Dan alangkah hebat dan bagusnya jika suatu hari nanti aku dapat mengumpulkan peminat yang ramai dalam blog aku ni. Mudah-mudahan. Hehe.

2 comments:

  1. Salam Ziarah... tarikh kita untuk melancarkan blog adalah sama :) 6/12/2010.. Bezanya mungkin ini blog saudara yang pertama. Saya pula dah banyak blog pakai buang :p

    Sudi sudi kan la melawat blog sy http://teh-tarik4u.blogspot.com/

    Mana tau ada pendapat yang boleh kita kongsikan :)

    ReplyDelete
  2. Ha'ah..^^ ni 1st time tulis blog. Kenapa awk selalu delete n buat balik blog? Apa yg x kena dgn blog lama?

    Ok..tp buat masa ni sy jarang online blog. Sibuk sikit. 2011 nanti baru aktif tulis balik.

    ReplyDelete